Ви отримали нашу картку від фонду?

Ви отримали
нашу картку від фонду?

Додайте її до свого профілю, щоб стежити за отриманими коштами.

Додайте її до свого профілю, щоб стежити за отриманими коштами.

Cinkciarz.pl z nowymi umowami sponsorskimi [PODSUMOWANIE]

11 paź 2016 20:45|Cinkciarz.pl

Cinkciarz.pl to spółka niezwykle aktywna na polu marketingu sportowego. Tylko w ostatnich kilku tygodniach firma zawarła umowy sponsorskie z pięcioma klubami piłkarskiej Ekstraklasy oraz z koszykarską reprezentacją Polski.

W sierpniu br., Cinkciarz.pl podpisał porozumienie z trzema klubami piłkarskiej Ekstraklasy. W gronie partnerów firmy znalazły się Ruch Chorzów, Jagiellonia Białystok oraz Wisła Płock. We wrześniu serwis wymiany walut online ogłosił współpracę z Zagłębiem Lubin, a na początku października z Pogonią Szczecin. Wśród partnerów firmy od dwóch lat jest również Cracovia.

W ostatnich tygodniach Cinkciarz.pl podpisał także wieloletni kontrakt z Polskim Związkiem Koszykówki. Umowa dotyczy współpracy sponsorskiej spółki z koszykarską reprezentacją Polski mężczyzn i kobiet. Porozumienie obejmuje też rozszerzoną reprezentację Polski, kadrę młodzieżową oraz reprezentację Polski koszykarzy 3x3.

Grzegorz Bachański, prezes Polskiego Związku Koszykówki

Cinkciarz.pl jest solidnym partnerem. Liczymy, że przy jego wsparciu i aktywności, do której zdążył nas przyzwyczaić podczas ubiegłego sezonu ligowego, wspólnie będziemy się rozwijać. Reprezentacja Polski jest dziś ciekawym produktem marketingowym, a poziom sportowy zapewnia nam stały udział w Mistrzostwach Europy. Aby wejść na szczebel wyżej i walczyć o jeszcze wyższe cele musimy też zapewnić rozwój organizacyjny i promocyjny.

Jarosław Mroczek, prezes Pogoni Szczecin

Cinkciarz.pl jest już uznaną marką i firmą, która docenia wartość promocji poprzez sport. Jesteśmy zadowoleni z pozyskania silnego sponsora i wierzymy, że ta współpraca nas wzmocni.

Robert Sadowski, prezes Zagłębia Lubin S.A.

Cieszymy się, że tak duża firma zostaje naszym partnerem biznesowym. Współpraca z Cinkciarz.pl pozwoli nam zdobyć kolejne doświadczenia oraz rozwijać klub. Jesteśmy także przekonani, że marka, jaką już jest Zagłębie Lubin, pozwoli firmie Cinkciarz.pl zaprezentować swoją ofertę nowej i bardzo licznej grupie odbiorców.

Tomasz Marzec, wiceprezes Wisły Płock

Cinkciarz.pl to firma, której ambicja i konsekwentnie budowana pozycja lidera powinny być wzorem nie tylko dla przedsiębiorstw, ale i klubów sportowych. Łączą nas podobne wartości. Mamy nadzieję, że współpraca, którą właśnie nawiązaliśmy przyniesie obu stronom wiele korzyści i satysfakcji.

Donata Chruściel, dyrektor marketingu i PR Ruchu Chorzów

To dla nas nobilitacja i wyróżnienie, że firma Cinkciarz.pl, lider internetowej wymiany walut w Polsce i partner piłkarskiej reprezentacji Polski, podjął decyzję o nawiązaniu współpracy z klubem z ul. Cichej. Jesteśmy przekonani, że siła i rozpoznawalność „Niebieskiej” marki sprawi, że nasz nowy sponsor dotrze do kolejnej, licznej grupy klientów. Wiemy, jak ważne w propagowaniu sportu są skuteczne działania promocyjne, efektywne wykorzystanie mediów społecznościowych i nowych technologii. Jesteśmy pewni, że wspólnie z firmą Cinkciarz.pl, która w tej materii ma bogate doświadczenie nie tylko w Polsce, ale i na arenie międzynarodowej, przygotujemy wiele ciekawych akcji i projektów skierowanych do fanów futbolu w naszym regionie.

Agnieszka Syczewska, wiceprezes Jagiellonii Białystok

Umowa z Cinkciarz.pl jest bardzo istotna z punktu widzenia klubu. Zyskaliśmy ważnego partnera, wspólnie z którym możemy planować długofalowe działania. Liczymy mocno na to, że współpraca z tak znaną firmą pozwoli nam zorganizować wiele nowatorskich akcji, które na tyle spodobają się kibicom, że jeszcze liczniej będą odwiedzali nasz stadion. Zapraszamy fanów także do mediów społecznościowych klubu i sponsora. Będą mogli oni tam znaleźć wiele atrakcji.

Od początku 2014 r. Cinkciarz.pl sponsoruje reprezentację Polski w piłce nożnej. Firma jest również bardzo mocno zaangażowana w koszykówkę. Wspiera Stelmet BC Zielona Góra, a w ub. r. została pierwszym w Europie partnerem Chicago Bulls. Spółka jest także sponsorem Polskiej Ligi Koszykówki. Nowe umowy sponsoringowe umacniają jej pozycję, jako mecenasa sportu.

Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl

Podpisane umowy sponsoringowe pozwolą nam przedstawić markę Cinkciarz.pl kibicom piłki nożnej oraz koszykówki w całej Polsce. Rozpoczynamy realizację akcji kierowanych angażujących kibiców obu dyscyplin. Jesteśmy przekonani, że swoją obecnością ubarwimy wiele meczów.

 

11 paź 2016 20:45|Cinkciarz.pl

Zobacz również:

7 paź 2016 12:55

Zwiedzanie Niemiec, Polski i Czech za 25 zł? To możliwe [PORADNIK]

5 paź 2016 10:16

Oszczędzać czy inwestować? [PORADNIK CINKCIARZ.PL]

4 paź 2016 9:02

Cinkciarz.pl partnerem Pogoni Szczecin

30 wrz 2016 11:34

Podwyżki cen paliw praktycznie przesądzone. Złe wiadomości dla kierowców [ANALIZA CINKCIARZ.PL]

28 wrz 2016 10:11

Czy da się kupić zamek i nie stracić? Można nawet zarobić [PORADNIK]

21 wrz 2016 12:44

Marzysz o supersamochodzie? Pamiętaj o tych faktach...

Atrakcyjne kursy 27 walut