O nas

Sponsoring telewizyjny: „Dzień dobry TVN” i „Pierwsza miłość” z największymi wpływami, Cinkciarz.pl liderem reklamodawców

Autor: WirtualneMedia.pl
Adres: http://www.wirtualnemedia.pl/sponsoring-telewizyjny-dzien-dobry-tvn-i-pierwsza-milosc-z-najwiekszymi-wplywami-cinkciarz-pl-liderem-reklamodawcow
Data publikacji: 26.10.2015

„Dzień dobry TVN” to program, który jesienią br. zarobił jak dotąd najwięcej na sponsoringu. Z kolei firmą, która najwięcej zainwestowała w tę formę reklamową, jest Cinkciarz.pl.

Z raportu przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl przez Nielsen Audience Measurement wynika, że w okresie od 1 września do 15 października br. programem telewizyjnym, który miał największe wpływy ze sponsoringu był emitowany w TVN program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”. Stacja na emisji plansz sponsorskich przy tej produkcji zarobiła blisko 9,5 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Niewiele mniejsze wpływy ze sponsoringu - 9,1 mln zł - miał w omawianym okresie serial Polsatu „Pierwsza miłość”.

W czołówce programów, które na tej formie promocji zarobiły najwięcej znalazły się także: nadawana po głównym wydaniu „Wydarzeń” w Polsacie pogoda (6,7 mln zł), Polsatowski serial „Świat według Kiepskich” (6,7 mln zł) oraz prognoza pogody w TVP1 (6,7 mln zł).

Pobierz PDF (24.1 kB)

Powrót do listy wiadomości


Zobacz również: