Ви отримали нашу картку від фонду?

Ви отримали
нашу картку від фонду?

Додайте її до свого профілю, щоб стежити за отриманими коштами.

Додайте її до свого профілю, щоб стежити за отриманими коштами.

Zamienił stryjek dolary na euro

3 paź 2012 11:45|Cinkciarz.pl

Autor: ekomercyjnie.pl
Adres: ekomercyjnie.pl/zamienil-stryjek-dolary-na-euro/
Data publikacji: 14.09.2012

Jedyne reklamacje lub problemy występują wtedy, gdy z winy jakiegoś banku następuje opóźnienie w przelewie walutowym – na przykład z powodu awarii lub prac technicznych. Ale są to sytuacje sporadyczne. Potwierdza to Kamil Sahaj, specjalista ds. marketingu w kantorze internetowym Cinkciarz.pl: „Reklamacje się zdarzają, ale jest ich bardzo mało. Dotyczą one przede wszystkim opóźnień w przelewach, na które najczęściej nie mamy żadnego wpływu. Dobrym przykładem są opóźnienia ze strony banków, o których sami dowiadujemy się z opóźnieniem. Oczywiście klient niezadowolony, to przy okazji ten, który komentuje w Internecie.” Warto więc na wszelki wypadek przed wymianą sprawdzić, czy na stronie banku, w którym mamy rachunek, nie pojawiła się informacja o trwających lub planowanych pracach konserwacyjnych.

Pobierz PDF (51,7 kB)

3 paź 2012 11:45|Cinkciarz.pl

Zobacz również:

27 sie 2012 13:51

Przewalutowanie przez internet w mniej niż 10 sekund

27 sie 2012 13:49

Walutę na wakacje weź z internetu

27 sie 2012 13:47

E-kantory decydują o oszczędnościach polskich przedsiębiorstw

27 sie 2012 13:44

Jak zaoszczędzić 10 000 zł spłacając kredyt hipoteczny?

27 sie 2012 13:42

Antyspreadowa dobra głównie dla kantorów

27 sie 2012 13:40

Jak działa kantor internetowy?

Atrakcyjne kursy 27 walut