Cinkciarz.pl został globalnym sponsorem Mistrzostw Europy piłkarzy w wieku do 21 lat, które w czerwcu br. odbędą się w sześciu polskich miastach. Spółka zaprezentuje swoją międzynarodową markę Conotoxia fanom futbolu na całym świecie i umocni swoją pozycję w Polsce.
Finały piłkarskich Mistrzostw Europy U21 odbywają się co dwa lata. Na początku 2015 r. Komitet Wykonawczy UEFA zdecydował, że w czerwcu 2017 r. po raz pierwszy gospodarzem turnieju będzie Polska. Także po raz pierwszy weźmie w nim udział 12 najlepszych europejskich reprezentacji narodowych U21. Dotąd w finałach rywalizowało tylko osiem drużyn.
Finaliści mistrzostw zagrają 16-30 czerwca br. na stadionach w: Bydgoszczy, Gdyni, Kielcach, Krakowie, Lublinie i Tychach. Za organizację tegorocznych rozgrywek odpowiadają UEFA, PZPN oraz miasta gospodarze.
- Jesteśmy zadowoleni z umowy zawartej z organizacją zrzeszającą 55 federacji piłkarskich. Podczas czerwcowego turnieju planujemy wiele atrakcji dla kibiców. Dzięki partnerstwu z UEFA zaprezentujemy naszą międzynarodową markę Conotoxia fanom futbolu na całym świecie i umocnimy pozycję firmy Cinkciarz.pl w Polsce. Jesteśmy przekonani, że współpraca przyniesie wiele korzyści obu stronom porozumienia - mówi Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.
Wśród globalnych sponsorów UEFA EURO U21 znajdują się m.in. Coca-Cola, McDonald’s i Adidas. Cinkciarz.pl to pierwsza w historii polska firma w tym gronie. Podczas wydarzenia promować będzie m.in. brand Conotoxia, adresowany na światowe rynki. Marka będzie widoczna m.in. na turniejowych bandach przy murawie, biletach, ściankach prasowych, programach meczowych i na oficjalnej stronie UEFA EURO U21. Spółka Cinkciarz.pl nabyła na wyłączność prawa do aktywacji sponsoringowych w kategorii wymiany walut, przekazów pieniężnych, płatności oraz usług Forex.
- Jesteśmy szczęśliwi z powitania Cinkciarz.pl jako sponsora Mistrzostw Europy do lat 21. Jesteśmy przekonani, że współpraca z tą uznaną polską firmą z globalnymi ambicjami pomoże jej rozwijać swoją działalność, promując przy tym turniej. To pokazuje też siłę tego właśnie rozwiniętego turnieju i mamy nadzieję na efektywną współpracę przez kolejne miesiące - komentuje Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events.
Cinkciarz.pl umożliwia wymianę walut po bardzo atrakcyjnych kursach. Klienci mogą używać trzech modeli transakcyjnych oraz szeregu narzędzi wspierających wymianę walut. Z usług serwisu korzystają zarówno osoby prywatne, jak i przedsiębiorstwa. Transakcje można zawierać o dowolnej porze i realizować je za pomocą ekspresowych i darmowych przelewów internetowych. Conotoxia jest instytucją finansową, która świadczy usługi przekazów pieniężnych i wkrótce dołączy do oferty możliwość dokonywania płatności.