Grupa kapitałowa Cinkciarz.pl, z myślą o klientach poza Polską, wprowadza na rynek markę Conotoxia. Już wkrótce będą oni mogli korzystać z dedykowanej dla nich domeny Conotoxia.com.
Cinkciarz.pl i Conotoxia umożliwiają korzystanie z tych samych usług: wymiany walut i przekazów pieniężnych, a wkrótce również płatności. Marki funkcjonują równolegle względem siebie, posługując się zastrzeżonym znakiem graficznym “euro i dolara”. Logo, kolorystyka i układ graficzny pozostają identyczne.
- Wprowadzenie na rynek brandu Conotoxia jest konsekwencją rozwoju grupy oraz jej globalnej ekspansji. Kampania marketingowa związana z promocją marki Conotoxia zostanie zainaugurowana podczas turnieju Mistrzostw Europy UEFA EURO U21 - mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.
Najważniejsze zmiany dla klientów:
- udostępniona zostanie nowa domena Conotoxia.com,
- pod adresem Conotoxia.com znajdzie się serwis Cinkciarz.pl w języku angielskim,
- Cinkciarz.pl i Conotoxia.com umożliwią korzystanie z tych samych usług,
- docelowo, klient serwisu będzie wybierał nie tylko wersję językową, ale również wskazywał kraj, na terytorium którego będzie korzystał z usług.