1. Aby zintegrować sklep, zaloguj się do portalu, a następnie przejdź do zakładki Panel sprzedawcy.
2. Wybierz zakładkę Sklepy.
3. Kliknij przycisk Dodaj sklep.
4. W następnym kroku uzupełnij dane swojego sklepu, wpisując jego nazwę, adres WWW oraz wybierz platformę sklepową. Kliknij przycisk Dalej.
5. Skonfiguruj punkty płatności, wpisując ich nazwę, definiując branże, waluty i metody rozliczeń. Punkt płatności to parametr dotyczący sklepu. Może nim być stanowisko kasowe lub kategoria produktowa. Tworzenie punktów ma ułatwiać analizowanie transakcji różnymi metodami płatności w ramach jednego sklepu. Naciśnij przycisk Dalej.
6. Jeżeli oprogramowanie Twojego sklepu umożliwia automatyczną zmianę statusu zamówienia na podstawie informacji z systemu płatności, wprowadź odpowiednie adresy dla każdego z wariantów statusu płatności. Naciśnij przycisk Dalej.
7. W kolejnym kroku należy pobrać dane dostępowe. W tym celu w panelu klienta przejdź na zakładkę Panel sprzedawcy, a następnie wybierz Konfigurację.
8. Kliknij odnośnik Wygeneruj nowe dane dostępowe.
9. Zatwierdź pobranie danych przyciskiem Tak, wygeneruj.
10. Skopiuj Client ID oraz Client Secret, korzystając z przycisku Kopiuj. Użyj danych zgodnie z dokumentacją.
11. Ostatnim krokiem jest dodanie własnego klucza publicznego. W panelu klienta przejdź na zakładkę Panel sprzedawcy i wybierz przycisk Dodaj klucz publiczny. Jeżeli nie wiesz, jak wygenerować klucz publiczny, sprawdź instrukcję.