FIFA ogłasza umowę partnerską z Cinkciarz.pl. Portal udostępniający m.in. przekazy pieniężne i wymianę walut online został pierwszym Oficjalnym Partnerem Krajowym rozgrywanego w tym roku w Polsce turnieju o Puchar Świata U-20.
Współpraca z FIFA to najnowszy międzynarodowy kontrakt sygnowany przez Cinkciarz.pl. Po ogłoszonych wcześniej umowach sponsoringowych w Europie oraz USA, marka kolejny raz rozbudowuje portfolio partnerstw sportowych.
Cinkciarz.pl skorzysta z unikalnej ekspozycji na stadionach w trakcie spotkań Mistrzostw Świata U-20. Zaangażuje się także w szereg inicjatyw marketingowych oraz kampanie promocyjne związane z imprezą. Będą one prowadzone zarówno przed, jak i w trakcie turnieju finałowego.
– Cieszymy się, że możemy współpracować z FIFA podczas tegorocznych Mistrzostw Świata U-20. Turniej, podczas którego zaprezentują się przyszłe gwiazdy futbolu, otwiera interesujące możliwości promocji. Istnieje naturalny związek pomiędzy naszą firmą i sportem. Przemyślana strategia, praca zespołowa i duch rywalizacji to tylko niektóre z atrybutów sportowych pomagających budować tożsamość naszej marki – mówi Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.
Młodzieżowe Mistrzostwa Świata to pierwsze w historii wydarzenie organizowane przez FIFA w Polsce.
– Z przyjemnością witamy Cinkciarz.pl jako pierwszego Oficjalnego Partnera Krajowego największego turnieju młodzieżowego FIFA. Jesteśmy podekscytowani współpracą z marką, która podziela naszą pasję do piłki nożnej i wesprze nas w staraniach, aby to wydarzenie było dla wszystkich niesamowitym doświadczeniem – komentuje Eduardo Solis, dyrektor ds. partnerstw w FIFA.
Turniej potrwa od 23 maja do 15 czerwca. W tym czasie o tytuł Mistrza Świata FIFA U-20 walczyć będą 24 drużyny narodowe z całego świata, w tym reprezentacja Polski.