Cinkciarz.pl zaangażował się w kampanię promocyjną filmu „Spider-Man: Daleko od domu", w kinach już od 5 lipca.
Motyw zagranicznych wyjazdów zawarty w filmie „Spider-Man: Daleko od domu” doskonale wiąże się z usługami dostępnymi na portalu Cinkciarz.pl – przekazami pieniężnymi, wymianą walut i płatnościami. Dlatego firma finansowa, poza granicami Polski znana jako Conotoxia, została partnerem kampanii promocyjnej „Spider-Man: Daleko od domu" i przygotowała specjalny spot wideo, który będzie wyświetlany w kinach w całej Polsce, a także promowany w mediach społecznościowych. Reklama łączy akcję filmu z zaletami szybkich i realizowanych w różnych walutach przekazów pieniężnych Cinkciarz.pl.
– Poza tym, że jesteśmy fanami postaci i filmów ze Spider-Manem, cieszymy się również z możliwości współpracy z największymi markami na świecie, do których należą Sony Pictures Entertainment i Marvel. Niesamowity zasięg kampanii promocyjnej filmów z serii o Spider-Manie oraz oddana rzesza fanów dodatkowo zwiększą przekaz dotyczący naszych supermocy: szybkich i bezpiecznych usług wielowalutowych – komentuje Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.
Po wydarzeniach przedstawionych w filmie „Avengers: Endgame”, w nowej odsłonie przygód Spider-Mana bohater musi stawić czoła nowym zagrożeniom.
Spot promocyjny Cinkciarz.pl: https://youtu.be/Ux0LOoCX8Gc
Zwiastun filmu „Spider-Man: Daleko od domu": https://youtu.be/LMniIECw76o
O Cinkciarz.pl
Portal Cinkciarz.pl należy do międzynarodowej grupy finansowej Conotoxia Holding. Spółki wchodzące w skład Conotoxia Holding świadczą różne usługi finansowe online: przekazy pieniężne, płatności, wymianę walut oraz transakcje na rynku Forex. Od początku działalności w 2011 r. grupa odnotowuje co roku intensywny wzrost obrotów, osiągając w 2018 r. 5 mld USD z tytułu operacji dokonywanych przez klientów. Conotoxia Holding aktywnie angażuje się w badania rynku, a zespół analityków grupy zdobywa liczne nagrody agencji Bloomberg i bywa cytowany przez Reutersa. Od lat spółki z grupy są bardzo aktywne w obszarze partnerstw i sponsoringu sportowego, czego dowodem są umowy z m.in. Chicago Bulls, narodowymi reprezentacjami piłkarskimi Walii i Czech oraz organizatorami finałów piłkarskich mistrzostw Europy UEFA EURO U-21 i mistrzostw świata FIFA U-20.
O „Spider-Man: Daleko od domu”
W następstwie wydarzeń, jakie miały miejsce w filmie „Avengers: Koniec gry”, Spider-Man musi stawić czoła nowym zagrożeniom w świecie, który nigdy nie będzie taki sam. Reżyseria: Jon Watts. Scenariusz: Chris McKenna i Erik Sommers. Na podstawie MARVEL Comic Book autorstwa Stana Lee i Steve’a Ditko. Produkcja: Kevin Feige i Amy Pascal. Producenci wykonawczy: Louis D’Esposito, Victoria Alonso, Thomas M. Hammel, Eric Hauserman Carroll, Rachel O’Connor, Stan Lee, Avi Arad i Matt Tolmach. W rolach głównych: Tom Holland, Samuel L. Jackson, Zendaya, Cobie Smulders, Jon Favreau, JB Smoove, Jacob Batalon, Martin Starr oraz Marisa Tomei i Jake Gyllenhaal.
O Sony Pictures Entertainment
Sony Pictures Entertainment (SPE) jest filią Sony Corporation of America, firmy zależnej od mającej siedzibę w Tokio Sony Corporation. Światowe operacje SPE obejmują produkcję i dystrybucję filmów; produkcję i dystrybucję programów telewizyjnych; nabywanie praw do programów na żądanie i ich dystrybucję; światową sieć kanałów telewizyjnych; tworzenie cyfrowych treści i ich dystrybucję; prowadzenie studia filmowego; rozwój nowych produktów, usług i technologii. W skład Sony Pictures Entertainment wchodzą: Columbia Pictures, Screen Gems, TriStar Pictures, Sony Pictures Animation, Stage 6 Films, AFFIRM Films oraz Sony Pictures Classics. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie: http://www.sonypictures.com