Conotoxia, marka z grupy, do której należy także Cinkciarz.pl, pojawi się w filmie „Creed II”. W oczekiwaniu na jego premierę można już obejrzeć specjalny materiał promocyjny z gwiazdami obsady: Michaelem B. Jordanem oraz debiutującym na wielkim ekranie Florianem „Big Nasty” Munteanu.
Amerykańska premiera „Creed II”, najnowszej części legendarnej sagi o Rockym Balboa z Michaelem B. Jordanem i Sylvestrem Stallone, odbędzie się 21 listopada (dystrybucja: Metro Goldwyn Mayer Pictures). W Polsce film trafi do kin 23 listopada (międzynarodowa dystrybucja: Warner Bros. Pictures).
- Biznesowa strona naszego zaangażowania w „Creed II” jest oczywista. Pojawiając się w ekscytującym filmie z udziałem wielkich hollywoodzkich gwiazd, takich jak Sylvester Stallone i Dolph Lundgren, zyskujemy globalną ekspozycję naszej międzynarodowej marki Conotoxia — mówi Marcin Pióro, właściciel spółek z grupy Conotoxia Holding, w tym marek Conotoxia i Cinkciarz.pl. Należący do niego portal finansowy udostępnia różnorodne usługi online: przelewy pieniężne, płatności, wymianę walut i handel Forex.
Obie marki, polska Cinkciarz.pl i międzynarodowa Conotoxia, będą mocno zaangażowane w kampanię promocyjną „Creed II”. Logotyp Conotoxia otrzymał atrakcyjną ekspozycję wokół ringu w finałowej scenie walki pomiędzy Adonisem Creed i Viktorem Drago.
„Creed II” jest kontynuacją nominowanego do Oscara filmu z 2015 r. w reżyserii Ryana Cooglera. W sequelu występują m.in. Sylvester Stallone, Florian „Big Nasty” Munteanu, Tessa Thompson, Dolph Lundgren i Phylicia Rashad.
Produkcja w reżyserii Stevena Caple Jr. powstała na podstawie scenariusza autorstwa Juela Taylora i Sylvestra Stallone’a. Historia Saschy Penna i Cheo Hodari Cokera została oparta na postaciach wykreowanych przez Sylvestra Stallone’a.
Materiał wideo z udziałem Jordana i Munteanu zachęcający do obejrzenia „Creed II”, będzie wyświetlany w kinach oraz promowany w mediach społecznościowych Conotoxia i Cinkciarz.pl.
Zobacz trailer „Creed II” oraz film promocyjny Cinkciarz.pl.