Chicago Bulls ogłosiło nową, długoterminową umowę sponsorską z Cinkciarz.pl, jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie. Podpisana umowa to pierwszy globalny kontrakt partnerski zespołu Chicago Bulls.
Umowa polskiej firmy i Bulls to pierwszy globalny kontrakt partnerski zespołu. Z usług Cinkciarz.pl, lidera internetowego rynku wymiany walut korzystają m.in. przedsiębiorstwa, instytucje oraz klienci indywidualni.
Chicago Bulls mają zaszczyt powitania Cinkciarz.pl w Chicago i w rodzinie Byków. Ta współpraca to pierwsza międzynarodowa relacja biznesowa Bulls i kolejny krok w długotrwałej strategii, skoncentrowanej na biznesowym wzroście. Chicago Bulls mają szczęście posiadania mocnej bazy fanów na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani możliwością połączenia sił z branżowym liderem Cinkciarz.pl w celu zaangażowania fanów w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie - mówi Michael Reinsdorf, Prezydent i Dyrektor Generalny Chicago Bulls.
Cinkciarz.pl będzie pełnić rolę Official Foreign Currency Exchange of the Chicago Bulls i uzyska tytuł Official Partner of the Chicago Bulls.
To historyczne wydarzenie dla polskiego biznesu. Jesteśmy pierwszą europejską firmą, która współpracuje z Chicago Bulls. Zespołem, który reprezentuje amerykańską historię. Ta drużyna jest symbolem sukcesu i sportowego ducha walki. Dzielimy te same wartości. To wytrwałość, pracowitość, odpowiedzialność. Mamy podobne marzenia. Dlatego związek Cinkciarz.pl, czyli najambitniejszego fintechu Europy oraz legendarnej drużyny koszykarskiej świata musi zaprocentować - komentuje Marcin Pióro, Prezes Zarządu spółki Cinkciarz.pl.
Cinkciarz.pl otrzyma prawa marketingowe do ekspozycji marki na bandach elektronicznych przy parkiecie, obecność na ekranach LED przy koszu, w programach meczowych, do organizacji nocy promocyjnych oraz opcję hospitality marki Cinkciarz.pl podczas meczów Chicago Bulls w United Center.
Marka Cinkciarz.pl zostanie wyeksponowana w internetowych materiałach wideo: „BullsTV Game Preview”, „BullsTV Recap” i „Inside the Locker Room”. Dotyczy to zarówno gier przedsezonowych jak i meczów sezonu regularnego.
Cinkciarz.pl będzie też obecny na oficjalnej stronie i w aplikacji mobilnej drużyny Bulls. Strona internetowa Chicago Bulls jest jedną z trzech najczęściej odwiedzanych stron w NBA dzięki 3 milionom odsłon miesięcznie. Drużyna ma też ponad 21 milionów fanów w mediach społecznościowych.
Bulls i Cinkciarz.pl wspólnie zorganizują coroczną zabawę konkursową dla sympatyków drużyny z Chicago. Nagrodą będzie wycieczka do Europy dla dwóch osób. Zwycięzcy, podczas wyjazdu zorganizowanego w opcji all inclusive, wezmą udział m.in. w wydarzeniu sportowym w Polsce.
Chicago Bulls oraz spółka Cinkciarz.pl stworzą także program szkoleniowy dla dzieci i młodzieży grających w koszykówkę. Zostanie on skierowany do Polonii w Chicago. To właśnie miasto jest jej największym skupiskiem poza granicami Polski.
Liczba Amerykanów polskiego pochodzenia w stanie Illinois sięga 1 miliona, a na Środkowym Zachodzie Stanów Zjednoczonych wynosi aż 3.2 miliona. Szczegóły programu zostaną ogłoszone podczas sezonu 2015/16.
Chicago Bulls to kultowa marka sportowa. Ma ponad 93 miliony fanów na całym świecie, którzy wiernie śledzą mecze na żywo.
Drużyna Chicago Bulls to sześciokrotny mistrz świata wchodzący w skład National Basketball Association (NBA). Sezon 2015/2016 jest 50 cyklem rozgrywek w historii zespołu i 21 rozgrywanym w United Center. Od otwarcia w 1994 r. obiekt gościł ponad 40 milionów ludzi.
NBA jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych światowych marek. W międzynarodowym badaniu obejmującym 18 państw została uznana najważniejszą amerykańską ligę sportową. Media społecznościowe NBA śledzi ponad 765 milionów osób na całym świecie.
Firma Cinkciarz.pl od 2010 r. z powodzeniem funkcjonuje w sektorze fintech. System rozwiązań, które oferuje to innowacyjny produkt finansowy w całości zaprojektowany i wdrożony przez zespół najlepszych specjalistów branży IT zatrudnionych w spółce. Firma należy do organizacji SWIFT, zrzeszającej największe banki oraz instytucje finansowe na świecie.
Cinkciarz.pl wprowadzi markę Conotoxia na międzynarodowe rynki. W pierwszej kolejności zrobi to w krajach, w których nie obowiązuje wspólna, europejska waluta. Dzięki licencji instytucji płatniczej spółka będzie oferować usługi płatnicze i wymiany walut. Cinkciarz.pl oraz Conotoxia będą funkcjonować równolegle wobec siebie. Nie zmieni się identyfikacja wizualna. Logo, kolorystyka i układ graficzny pozostają identyczne.
Pierwsze akcje promujące brand rozpoczynają się właśnie w Stanach Zjednoczonych. W Chicago Cinkciarz.pl ogłosił niedawno otwarcie pierwszego biura reprezentacyjnego w Ameryce Północnej przy 401 North Michigan Avenue.
W zorganizowanej w Chicago konferencji prasowej, podczas której ogłoszono podpisanie kontraktu, udział wzięli m.in. byli prezydenci Polski.