Usługi Cinkciarz.pl zostały ocenione już ponad 800 000 razy w serwisie Opineo.pl – takiej internetowej laurki nie ma żaden z międzynarodowych graczy z branży.
Porównując ten wynik z recenzjami umieszczanymi na Trustpilot.com – popularnym na świecie portalu z opiniami, globalni konkurenci Cinkciarz.pl wypadają znacznie gorzej. Liczba ocen zebranych przez dziesięciu największych światowych graczy z branży przekazów pieniężnych i wymiany walut nie przekracza nawet jednej trzeciej wyniku osiągniętego przez polski fintech.
– Jeśli chodzi o pozytywne opinie użytkowników, Cinkciarz.pl nie ma sobie równych wśród swoich globalnych konkurentów. Zagraniczne firmy, w które fundusze inwestują miliony dolarów, wyprzedzają nas pod względem budżetów na reklamę i obecności w mediach, ale zebrane recenzje utwierdzają nas w przekonaniu, że obraliśmy dobrą drogę. Klient zawsze powinien być na pierwszym miejscu – mówi Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.
Ponad 99% opinii o Cinkciarz.pl pozostawionych w serwisie Opineo.pl jest pozytywnych. – O ile przychylne komentarze nam schlebiają, o tyle ten niespełna 1% jest dla nas bardzo cenny. Takie recenzje niejednokrotnie zawierają konkretne sugestie dotyczące elementów, które można by jeszcze ulepszyć lub w większym stopniu dostosować do oczekiwań klientów. Nie spoczywamy na laurach, chcemy oferować najlepsze usługi finansowe na rynku – tłumaczy Piotr Kiciński.
Portale z opiniami robią w ostatnich latach furorę. Klienci chwalą tam najlepszych usługodawców i producentów lub wyrażają swoje niezadowolenie. Światowe statystyki pokazują, że aż 86% konsumentów czyta opinie w internecie przed podjęciem decyzji zakupowej, a 70% uważa, że jest to najużyteczniejsze źródło informacji o produkcie czy usłudze.