Zamienił stryjek dolary na euro

03.10.2012 11:45|Cinkciarz.pl

Autor: ekomercyjnie.pl
Adres: ekomercyjnie.pl/zamienil-stryjek-dolary-na-euro/
Data publikacji: 14.09.2012

Jedyne reklamacje lub problemy występują wtedy, gdy z winy jakiegoś banku następuje opóźnienie w przelewie walutowym – na przykład z powodu awarii lub prac technicznych. Ale są to sytuacje sporadyczne. Potwierdza to Kamil Sahaj, specjalista ds. marketingu w kantorze internetowym Cinkciarz.pl: „Reklamacje się zdarzają, ale jest ich bardzo mało. Dotyczą one przede wszystkim opóźnień w przelewach, na które najczęściej nie mamy żadnego wpływu. Dobrym przykładem są opóźnienia ze strony banków, o których sami dowiadujemy się z opóźnieniem. Oczywiście klient niezadowolony, to przy okazji ten, który komentuje w Internecie.” Warto więc na wszelki wypadek przed wymianą sprawdzić, czy na stronie banku, w którym mamy rachunek, nie pojawiła się informacja o trwających lub planowanych pracach konserwacyjnych.

Pobierz PDF (51,7 kB)


Zobacz również:

27.08.2012 | 13:51

Przewalutowanie przez internet w mniej niż 10 sekund

27.08.2012 | 13:49

Walutę na wakacje weź z internetu

27.08.2012 | 13:47

E-kantory decydują o oszczędnościach polskich przedsiębiorstw

27.08.2012 | 13:44

Jak zaoszczędzić 10 000 zł spłacając kredyt hipoteczny?

Rozpocznij chat