Technologia wyprzedzająca nasze czasy, całkowita koncentracja na celu i determinacja w usuwaniu przeszkód – te i więcej cech Cinkciarz.pl podkreśla wspólna promocja z „Terminator: Mroczne Przeznaczenie”. Cinkciarz.pl został Oficjalnym Partnerem filmu.
We współpracy z producentami „Terminator: Mroczne Przeznaczenie” Cinkciarz.pl przygotował spot promocyjny, podkreślając swoje najmocniejsze strony. W nowej kampanii reklamowej jeden z największych polskich fintechów porównuje niezawodność swoich usług do legendarnego T-800, granego przez Arnolda Schwarzeneggera. Spot będzie wyświetlany w kinach w całej Polsce, a także promowany w mediach społecznościowych.
Kampania promuje premierę filmu „Terminator: Mroczne Przeznaczenie” oraz najważniejsze pozycje z oferty dostępnej na Cinkciarz.pl: przekazy pieniężne i wymianę walut. Spot podkreśla dobre przygotowanie i planowanie, dekadę doświadczenia na rynku i zestaw narzędzi wspierających usługi finansowego portalu.
– Nasza wizja przyszłości, choć nierozerwalnie związana z rozwojem technologii, jest jednak nieco bardziej optymistyczna niż ta przedstawiana w filmach z serii Terminator. Nasze usługi powstały przez wykorzystanie innowacji w biznesie, przez przeniesienie finansów i walut, wówczas ściśle związanych z gotówką, do internetu. Odnieśliśmy sukces dzięki pionierskiemu wykorzystaniu technologii i w dalszym ciągu uczymy się, rozwijamy i przygotowujemy nowe usługi dla naszych klientów, m.in. z wykorzystaniem sztucznej inteligencji – skomentował Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.
Akcja filmu „Terminator: Mroczne Przeznaczenie” rozgrywa się po wydarzeniach ukazanych w „Terminator 2: Dzień sądu”. Linda Hamilton (Sarah Connor) i Arnold Schwarzenegger (T-800) powracają do swych ikonicznych ról w filmie, który wyreżyserował Tim Miller („Deadpool”), a wyprodukowali: wizjonerski twórca James Cameron oraz David Ellison. Premiera filmu w kinach już 8 listopada 2019.