Globalny fintech Cinkciarz.pl rozpoczyna współpracę z producentem gier wideo Ubisoft na terenie Polski. Dzięki partnerstwu rodzimi fani Assassin’s Creed będą mogli zamówić unikatową kartę wielowalutową z wizerunkiem z gier. O wzorze zadecydują internauci. Właśnie rusza głosowanie nad 1 z 2 wizerunków, latem w eStore Cinkciarz.pl wystartuje preorder, a jesienią karty będą już w regularnej sprzedaży.
Dołącz do Bractwa ze Starterem Cinkciarz.pl & Assassin's Creed – z takim hasłem polski fintech nawiązał współpracę z globalnym producentem gier wideo Ubisoft na terenie Polski. Jej owocem będzie wyjątkowa karta wielowalutowa dla miłośników Assassin’s Creed mieszkających w Polsce – jednej z najsłynniejszych serii na świecie, których łączna sprzedaż to ponad 200 mln na całym świecie.
Społeczność internetowa i gracze mogą już zagłosować na 1 z 2 wizerunków na karcie. Głosowanie na profilu Cinkciarz.pl w serwisie X (dawniej Twitter) potrwa do wtorku, 2 lipca. Jesienią karty z wybranym wzorem trafią do regularnej sprzedaży, ale już latem w marketplace Cinkciarz.pl użytkownicy będą mieli możliwość zamawiania ich w preorderze jako Starter Cinkciarz.pl & Assassin’s Creed.
– Współpraca z takim gigantem jak Ubisoft pokazuje, jak wysoko mierzymy. Nasza karta wielowalutowa, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem, to produkt nie tylko dla podróżujących za granicę i kupujących online w międzynarodowych sklepach. Karty udostępniane przez fintech Cinkciarz.pl sprawdzają się także na co dzień. Edycja specjalna dla użytkowników mieszkających w Polsce, której wzór gracze będą mogli sami wybrać w głosowaniu, to również coś wyjątkowego dla kolekcjonerów i fanów Assassin’s Creed – mówi Piotr Kiciński z Cinkciarz.pl.
– To pierwsza tego typu współpraca, skierowana do fanów serii Assassin’s Creed na terenie Polski. Dzięki tej inicjatywie, fani otrzymają zupełnie nową możliwość na wyrażenie swojej pasji i przynależności do społeczności marki – mówi Kamil Ściana, Senior Communications Manager na rynki CEE z Ubisoft.
Posiadacze kart udostępnianych przez Cinkciarz.pl zyskują dostęp do darmowych rachunków w polskich złotych i 19 innych walutach, a płacić mogą w ponad 160 walutach. Fintech oferuje karty wielowalutowe w formie wirtualnej oraz fizycznej z opcją wysyłki nie tylko pocztą, ale również kurierem i do paczkomatów. Użytkownicy mają możliwość płacenia zbliżeniowo za pomocą smartfona, zegarka i opaski, dzięki Apple Pay, Google Pay i Garmin Pay. Starter Cinkciarz.pl z kartą to produkt dostępny w eStore polskiego fintechu. Po jego otrzymaniu zamawiający decydują, czy chcą sami używać karty czy dać ją członkowi rodziny (np. jako prezent dla dziecka) lub znajomemu. Osoba, która będzie chciała korzystać z „plastiku”, musi założyć konto na Cinkciarz.pl lub zalogować się do portalu i zarejestrować kartę w swoim profilu.
Kartę wielowalutową oferuje spółka Conotoxia Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze, adres: ul. Wrocławska 17B, 65-427 Zielona Góra, Polska, wpisana pod numerem KRS: 0000498818 do Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 9291858406, wysokość kapitału zakładowego: 16.650.000,00 zł. Conotoxia sp. z o.o. posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w charakterze instytucji płatniczej i podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego (nr zezwolenia IP30/2015). Regulami korzystania z kart wielowalutowych: https://cinkciarz.pl/o-nas/regulaminy. Cennik: https://cinkciarz.pl/karty-wielowalutowe/cennik.
Sklep internetowy (eStore) obsługuje agencja Cinkciarz.pl Marketing Sp. z o.o.
O Assassin’s Creed
Od momentu premiery w 2007 roku, seria Assassin’s Creed sprzedała się w ponad 200 milionach egzemplarzy na całym świecie. Seria ta jest obecnie jedną z najlepiej sprzedających się serii w historii gier wideo. Uznawana za jedną z najbogatszych i najbardziej wciągających historii w branży, Assassin’s Creed wykracza poza gry wideo, rozgałęziając się na wiele innych mediów rozrywkowych.
O Ubisoft
Ubisoft jest twórcą światów, zaangażowanym w wzbogacanie życia graczy oryginalnymi i niezapomnianymi doświadczeniami rozrywkowymi. Globalne zespoły Ubisoft tworzą i rozwijają bogate i zróżnicowane portfolio gier, obejmujące takie marki jak Assassin’s Creed®, Brawlhalla®, For Honor®, Far Cry®, Tom Clancy’s Ghost Recon®, Just Dance®, Rabbids®, Tom Clancy’s Rainbow Six®, The Crew® i Tom Clancy’s The Division®. Dzięki Ubisoft Connect gracze mogą korzystać z ekosystemu usług, aby poprawić swoje wrażenia z gry, otrzymywać nagrody i łączyć się ze znajomymi na różnych platformach. Dzięki Ubisoft+, usłudze subskrypcji, mogą uzyskać dostęp do rosnącego katalogu ponad 100 gier Ubisoft i DLC. W roku obrotowym 2023-24 Ubisoft wygenerował rezerwacje netto w wysokości 2,32 mld euro. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź: www.ubisoftgroup.com.
© 2024 Ubisoft Entertainment. All Rights Reserved. Ubisoft and the Ubisoft logo are registered trademarks in the US and/or other countries.