Współpraca Cinkciarz.pl z Devoteam G Cloud i Google Cloud zaowocowała stworzeniem innowacyjnego narzędzia. Wykorzystując technologie chmurowe i sztuczną inteligencję, globalny fintech przenosi obsługę klienta na jeszcze wyższy poziom.
– Nasze relacje z klientami to najważniejsze zasoby firmy. Podchodzimy do nich bardzo poważnie. Kilka linii produktowych i wiele krajów, w których jesteśmy obecni, generują naprawdę gęstą sieć interakcji. Nasze procesy analityczne od początku były nastawione przede wszystkim na korzyść dla użytkowników. Mieliśmy szeroką ekspertyzę, ale dzięki technologii naprawdę uwolniliśmy jej potencjał – mówi Robert Błaszczyk, dyrektor departamentu klienta strategicznego w Cinkciarz.pl.
Doświadczenie cyfrowe i obsługa klienta zmieniły się jednak dzięki współpracy trzech partnerów. W pierwszym etapie potrzeba biznesowa polskiego fintechu została przetłumaczona na algorytm przez inżynierów z Devoteam G Cloud. W efekcie prac specjalistów z działu Big Data Cinkciarz.pl oraz z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań chmurowych i AI dostarczanych przez Google Cloud, powstał produkt, który umożliwia pracownikom fintechu nowy wymiar analizy relacji z klientami.
Opracowane rozwiązanie, bazujące na sztucznej inteligencji, służy przede wszystkim do analizy i dynamicznej segmentacji podjętych interakcji. Kluczowy jest rezultat czyli dopasowanie formułowanych propozycji do oczekiwań użytkowników i to w czasie rzeczywistym. Zrozumienie towarzyszących emocji pozwala z kolei dostosować ekosystem usług finansowych do potrzeb poszczególnego klienta. Architektura została zaprojektowana tak, aby fintech Cinkciarz.pl mógł w pełni wykorzystać możliwości zasobów Google Cloud.
– Dzięki optymalizacji potencjału technologii Google Cloud możemy teraz na bieżąco i w sposób systemowy analizować potrzeby naszych użytkowników oraz tworzyć dopasowane specjalnie dla nich oferty. Co najważniejsze, mamy też możliwość klarownego raportowania wyników w czasie rzeczywistym. Dynamika w świecie finansów jest ogromna, a to przekłada się na oczekiwania klientów. Skalowalność i automatyzacja, które oferuje chmura, pomagają im sprostać – wyjaśnia Robert Błaszczyk z Cinkciarz.pl.