Ви отримали нашу картку від фонду?

Ви отримали
нашу картку від фонду?

Додайте її до свого профілю, щоб стежити за отриманими коштами.

Додайте її до свого профілю, щоб стежити за отриманими коштами.

Chicago Bulls ogłasza 7-letnią współpracę z Cinkciarz.pl

6 paź 2015 0:23|Cinkciarz.pl

Chicago Bulls ogłosiło nową, długoterminową umowę sponsorską z Cinkciarz.pl, jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie. Podpisana umowa to pierwszy globalny kontrakt partnerski zespołu Chicago Bulls.

Pobierz PDF (73.0 kB)

Umowa polskiej firmy i Bulls to pierwszy globalny kontrakt partnerski zespołu. Z usług Cinkciarz.pl, lidera internetowego rynku wymiany walut korzystają m.in. przedsiębiorstwa, instytucje oraz klienci indywidualni.

Chicago Bulls mają zaszczyt powitania Cinkciarz.pl w Chicago i w rodzinie Byków. Ta współpraca to pierwsza międzynarodowa relacja biznesowa Bulls i kolejny krok w długotrwałej strategii, skoncentrowanej na biznesowym wzroście. Chicago Bulls mają szczęście posiadania mocnej bazy fanów na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani możliwością połączenia sił z branżowym liderem Cinkciarz.pl w celu zaangażowania fanów w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie - mówi Michael Reinsdorf, Prezydent i Dyrektor Generalny Chicago Bulls.

Cinkciarz.pl będzie pełnić rolę Official Foreign Currency Exchange of the Chicago Bulls i uzyska tytuł Official Partner of the Chicago Bulls.

To historyczne wydarzenie dla polskiego biznesu. Jesteśmy pierwszą europejską firmą, która współpracuje z Chicago Bulls. Zespołem, który reprezentuje amerykańską historię. Ta drużyna jest symbolem sukcesu i sportowego ducha walki. Dzielimy te same wartości. To wytrwałość, pracowitość, odpowiedzialność. Mamy podobne marzenia. Dlatego związek Cinkciarz.pl, czyli najambitniejszego fintechu Europy oraz legendarnej drużyny koszykarskiej świata musi zaprocentować - komentuje Marcin Pióro, Prezes Zarządu spółki Cinkciarz.pl.

Cinkciarz.pl otrzyma prawa marketingowe do ekspozycji marki na bandach elektronicznych przy parkiecie, obecność na ekranach LED przy koszu, w programach meczowych, do organizacji nocy promocyjnych oraz opcję hospitality marki Cinkciarz.pl podczas meczów Chicago Bulls w United Center.

Marka Cinkciarz.pl zostanie wyeksponowana w internetowych materiałach wideo: „BullsTV Game Preview”, „BullsTV Recap” i „Inside the Locker Room”. Dotyczy to zarówno gier przedsezonowych jak i meczów sezonu regularnego.

Cinkciarz.pl będzie też obecny na oficjalnej stronie i w aplikacji mobilnej drużyny Bulls. Strona internetowa Chicago Bulls jest jedną z trzech najczęściej odwiedzanych stron w NBA dzięki 3 milionom odsłon miesięcznie. Drużyna ma też ponad 21 milionów fanów w mediach społecznościowych.

Bulls i Cinkciarz.pl wspólnie zorganizują coroczną zabawę konkursową dla sympatyków drużyny z Chicago. Nagrodą będzie wycieczka do Europy dla dwóch osób. Zwycięzcy, podczas wyjazdu zorganizowanego w opcji all inclusive, wezmą udział m.in. w wydarzeniu sportowym w Polsce.

Chicago Bulls oraz spółka Cinkciarz.pl stworzą także program szkoleniowy dla dzieci i młodzieży grających w koszykówkę. Zostanie on skierowany do Polonii w Chicago. To właśnie miasto jest jej największym skupiskiem poza granicami Polski.

Liczba Amerykanów polskiego pochodzenia w stanie Illinois sięga 1 miliona, a na Środkowym Zachodzie Stanów Zjednoczonych wynosi aż 3.2 miliona. Szczegóły programu zostaną ogłoszone podczas sezonu 2015/16.

Chicago Bulls to kultowa marka sportowa. Ma ponad 93 miliony fanów na całym świecie, którzy wiernie śledzą mecze na żywo.

Drużyna Chicago Bulls to sześciokrotny mistrz świata wchodzący w skład National Basketball Association (NBA). Sezon 2015/2016 jest 50 cyklem rozgrywek w historii zespołu i 21 rozgrywanym w United Center. Od otwarcia w 1994 r. obiekt gościł ponad 40 milionów ludzi.

NBA jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych światowych marek. W międzynarodowym badaniu obejmującym 18 państw została uznana najważniejszą amerykańską ligę sportową. Media społecznościowe NBA śledzi ponad 765 milionów osób na całym świecie.

Firma Cinkciarz.pl od 2010 r. z powodzeniem funkcjonuje w sektorze fintech. System rozwiązań, które oferuje to innowacyjny produkt finansowy w całości zaprojektowany i wdrożony przez zespół najlepszych specjalistów branży IT zatrudnionych w spółce. Firma należy do organizacji SWIFT, zrzeszającej największe banki oraz instytucje finansowe na świecie.

Cinkciarz.pl wprowadzi markę Conotoxia na międzynarodowe rynki. W pierwszej kolejności zrobi to w krajach, w których nie obowiązuje wspólna, europejska waluta. Dzięki licencji instytucji płatniczej spółka będzie oferować usługi płatnicze i wymiany walut. Cinkciarz.pl oraz Conotoxia będą funkcjonować równolegle wobec siebie. Nie zmieni się identyfikacja wizualna. Logo, kolorystyka i układ graficzny pozostają identyczne.

Pierwsze akcje promujące brand rozpoczynają się właśnie w Stanach Zjednoczonych. W Chicago Cinkciarz.pl ogłosił niedawno otwarcie pierwszego biura reprezentacyjnego w Ameryce Północnej przy 401 North Michigan Avenue.

W zorganizowanej w Chicago konferencji prasowej, podczas której ogłoszono podpisanie kontraktu, udział wzięli m.in. byli prezydenci Polski.

 

6 paź 2015 0:23|Cinkciarz.pl

Zobacz również:

1 paź 2015 21:27

Cinkciarz.pl prezentuje brand Conotoxia

25 wrz 2015 9:46

Kolejny kraj dotknięty głębokim kryzysem [CO SIĘ DZIEJE W BRAZYLII]

25 wrz 2015 9:31

Tani wyjazd na kultowe święto piwa [PORADNIK NA OKTOBERFEST]

15 wrz 2015 13:07

Planujesz wyjazd na mecz do Turynu? Sprawdź, na co warto zwrócić uwagę [PORADNIK KIBICA]

15 wrz 2015 12:55

Koszula za 4 dol.? Krótki poradnik o tym, jak kupować ubrania za granicą

9 wrz 2015 17:31

Zaplanuj wyjazd na mecz Manchester United [PORADNIK KIBICA]

Atrakcyjne kursy 27 walut