Blisko tysiąc wystawców z całego świata, setki tysięcy gości, ponad pięć tysięcy akredytowanych dziennikarzy - oto rozmach Gamescom, największych w Europie targów poświęconych branży gier komputerowych. Grupa Cinkciarz zaprezentuje na nich innowacyjne rozwiązania dla graczy oraz producentów i sprzedawców gier.
Odbywające się od 22 do 26 sierpnia w Kolonii targi Gamescom należą obok amerykańskiego E3 oraz japońskiego Tokyo Games Show do najważniejszych imprez dla całej branży gier komputerowych. Tegoroczne wydarzenie po raz pierwszy w historii otwiera szef niemieckiego rządu - kanclerz Angela Merkel.
Przez tydzień w Kolonii zaprezentuje się blisko 1000 wystawców - m.in. Sony, Microsoft, Nintendo, Activision i Ubisoft. Organizatorzy zwiększyli powierzchnię wystawienniczą, po raz pierwszy przekraczając 200 tys. m kw. Spodziewają się 345 tys. odwiedzających z całego świata oraz 5,5 tys. dziennikarzy.
Targi Gamescom to okazja, aby zaprezentować aktualną ofertę oraz opowiedzieć o tym, co wydarzy się w najbliższych miesiącach. Wystawcy eksponują nie tylko gry, ale starają się też zaspokajać powiązane z branżą potrzeby graczy, sprzedawców i producentów. Grupa Cinkciarz, wpisując się w ten trend, prezentuje swoją markę Conotoxia oraz już oferowane usługi i aktualnie rozwijane produkty. Jednym z nich jest Conotoxia Pay, rozwiązanie, które już wkrótce umożliwi dokonywanie płatności online. Powstaje ono w oparciu o innowacyjne technologie.
- W grupie Cinkciarz doceniamy wagę całej branży, dlatego przygotowaliśmy szereg dedykowanych dla niej rozwiązań, które promujemy podczas największych targów na świecie. Na Gamescom przedstawimy również ofertę wymiany walut i przekazów pieniężnych - mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl, spółki z grupy, do której należy Conotoxia.