Jak zawrzeć transakcję z wykorzystaniem kart płatniczych lub innych metod płatności?
1. Zawarcie transakcji z wykorzystaniem kart płatniczych lub innych metod rozpoczynasz od wyboru zakładki Wymiana walut. Następnie kliknij podzakładkę Wymień walutę.
2. Zaznacz opcję Inne metody płatności i naciśnij przycisk Dalej.
3. Zdecyduj, w jaki sposób chcesz otrzymać wymienioną kwotę. Wybierz portfel walutowy lub wskaż numer swojego rachunku bankowego. Naciśnij przycisk Dalej. Jeżeli chcesz dodać nowy rachunek bankowy, kliknij odnośnik Dodaj rachunek.
4. W sekcji Mam wybierz walutę, którą chcesz wymienić i wprowadź jej kwotę (jeśli wiesz, jaką dokładnie kwotę chcesz wymienić).
5. W sekcji Chcę otrzymać wskaż walutę (jeżeli w kroku nr 3 wybrałeś portfel walutowy) i kwotę, którą chcesz otrzymać (jeżeli nie wprowadziłeś już kwoty w sekcji Mam).
6. Jako metodę płatności wybierz kartę kredytową lub debetową bądź płatności online, np. Entercash, iDeal, Sofort, UnionPay itp.
7. Jeżeli wybrałeś kartę płatniczą, wskaż ją na liście. W celu potwierdzenia wprowadź kod CVC/CVV. Jeżeli chcesz dodać nową kartę płatniczą, kliknij przycisk Dodaj nową kartę.
8. Jeśli zdecydowałeś się na płatność online, wybierz np. Entercash, iDeal, Sofort lub UnionPay, a następnie wskaż na liście swój bank (w przypadku Entercash oraz iDeal). Kliknij przycisk Zatwierdź.
9. Jeżeli posiadasz kod rabatowy, w sekcji Kod rabatowy wybierz go z listy lub skorzystaj z opcji Wpisz kod rabatowy, a następnie wprowadź wspomniany kod.
10. W celu ułatwienia identyfikacji przelewu, w polu Tytuł przelewu możesz wskazać własny tytuł przelewu.
11. Naciśnij przycisk Oblicz, aby sprawdzić aktualny kurs wymiany.
12. Kurs jest ważny przez 15 sekund. Tyle czasu masz na zawarcie transakcji po sprawdzeniu kursu. Jeśli kurs Ci nie odpowiada, po upływie wskazanego czasu możesz ponownie kliknąć przycisk Oblicz lub nie wykonywać transakcji.
13. Kliknij przycisk Realizuj, aby zrealizować transakcję.
14. Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymałeś na adres e-mail lub numer telefonu bądź potwierdź operację w aplikacji mobilnej (jeśli korzystasz z mobilnej autoryzacji).
15. Transakcja została zrealizowana.