Ви отримали нашу картку від фонду?

Ви отримали
нашу картку від фонду?

Додайте її до свого профілю, щоб стежити за отриманими коштами.

Додайте її до свого профілю, щоб стежити за отриманими коштами.

Logowanie

Nasz przewodnik przeprowadzi Cię przez proces logowania w kantorze internetowym Cinkciarz.pl.

1. Logowanie w kantorze Cinkciarz.pl rozpoczynasz od kliknięcia przycisku Zaloguj się, w prawym górnym rogu strony.

2. Następnie w formularzu wpisz login, który podałeś przy rejestracji.

3. Wpisz hasło, które podałeś przy rejestracji.

4. Kliknij przycisk Zaloguj się.

5. Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymałeś na adres e-mail lub numer telefonu bądź potwierdź logowanie w aplikacji mobilnej (jeśli korzystasz z mobilnej autoryzacji).

Nie mogę się zalogować

Nieudane logowanie może mieć kilka przyczyn:

  • Przede wszystkim sprawdź, czy potwierdziłeś rejestrację konta, klikając link otrzymany w wiadomości e-mail. Jeśli nie dostałeś linku aktywacyjnego, skorzystaj z opcji dostępnej pod formularzem logowania: Nie otrzymałeś linku aktywacyjnego po rejestracji? Wyślij link. Pamiętaj, że link aktywacyjny jest ważny przez 24 h.
  • Sprawdź, czy poprawnie wpisujesz login;
  • Upewnij się, czy wpisujesz prawidłowe hasło. Wielkość liter ma znaczenie, dlatego sprawdź na klawiaturze, czy masz wciśnięty klawisz Caps Lock;
  • Jeżeli wklejasz login lub hasło, sprawdź, czy skopiowałeś je bez spacji na początku lub na końcu wyrazu;
  • Jeżeli nie pamiętasz hasła, możesz skorzystać z możliwości wygenerowania nowego;
  • Jeżeli nie otrzymałeś kodu uwierzytelniającego, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce e-mail lub zasięg w telefonie, jeżeli kod został wysłany SMS-em. Jeśli nadal nie masz kodu, kliknij odnośnik Wyślij kod ponownie.
  • Jeśli wciąż nie możesz znaleźć kodów, skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta.