Do wyboru masz tradycyjną kartę plastikową w kolorze białym lub czarnym. Możesz też zamówić kartę wirtualną, która nie ma fizycznej formy.
Kartę możesz zamówić w swoim panelu klienta w portalu lub bezpośrednio w aplikacji mobilnej.
Zaloguj się do swojego konta. Jeżeli nie jesteś jeszcze naszym klientem, musisz się zarejestrować. Instrukcję rejestracji znajdziesz w tym miejscu.
Portal
Jeżeli korzystasz z portalu, przejdź na zakładkę Karty wielowalutowe i kliknij przycisk Zamów kartę. Znajdziesz go w prawym górnym rogu. Następnie wybierz rodzaj karty i kliknij przycisk Zamów.
Wprowadź swoje dane adresowe i wybierz metodę dostawy karty, a w kolejnym kroku ustaw kod PIN (dotyczy karty fizycznej).
Na ekranie podsumowania zaakceptuj regulamin, zaznaczając odpowiedni checkbox. Jeżeli chcesz, aby na karcie fizycznej nadrukowane było Twoje imię i nazwisko, zaznacz stosowną opcję. Kliknij przycisk Przejdź dalej.
Jeżeli występuje opłata za kartę (dotyczy karty fizycznej), dokonaj wpłaty, wybierając walutę i jedną z dostępnych metod płatności.
Aplikacja mobilna
Jeżeli korzystasz z aplikacji mobilnej, zaloguj się do swojego konta. Jeśli nie masz jeszcze żadnej karty, zamówisz ją, przechodząc na zakładkę Pulpit.
Jeśli masz już kartę i chcesz zamówić kolejną, przejdź na zakładkę Pulpit, wybierz Środki na karcie i w sekcji Twoje karty kliknij Dodaj. Następnie postępuj zgodnie z informacjami wyświetlanymi na ekranach.
W trakcie zamówienia karty poprosimy Cię o potwierdzenie swojego numeru telefonu. Jeśli zamawiasz kartę fizyczną, nadasz również numer PIN do karty oraz określisz, czy na karcie ma być nadrukowane Twoje imię i nazwisko. Nie zapomnij zweryfikować poprawności adresu do wysyłki karty, aby uniknąć problemów z dostawą.
Kartę fizyczną otrzymasz pocztą w ciągu kilku dni roboczych od momentu złożenia i opłacenia zamówienia. Ta metoda dostawy nie wiąże się z dodatkowymi opłatami.
Możesz też skorzystać z ekspresowej wysyłki kurierem do dowolnego miejsca na świecie lub do paczkomatów inPost. W takim przypadku doliczymy koszty wysyłki zgodnie z cennikiem.
Jeżeli Twoja karta nie dotarła, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.
Jeśli wybierasz kartę wirtualną, zostanie ona przypisana do Twojego konta od razu po złożeniu zamówienia.
Jeżeli nie możesz zamówić karty, upewnij się, że Twój profil jest zweryfikowany. Możliwość zamówienia karty może być również zablokowana w przypadku, gdy do Twojego konta przypisanych jest zbyt wiele kart.
Usługa może też jeszcze nie być dostępna w Twoim kraju zamieszkania. Możesz zapisać się na powiadomienie o dostępności, a w międzyczasie korzystać z innych usług w naszym portalu.