Ви отримали нашу картку від фонду?

Ви отримали
нашу картку від фонду?

Додайте її до свого профілю, щоб стежити за отриманими коштами.

Додайте її до свого профілю, щоб стежити за отриманими коштами.

Cinkciarz.pl oficjalnym sponsorem Polskiej Ligi Koszykówki

17 lut 2016 13:05|Cinkciarz.pl

Cinkciarz.pl podpisał kolejny, wieloletni kontrakt sponsorski. Lider branży fintech związany z wymianą walut i aktualny sponsor Chicago Bulls będzie wspierał Polską Ligę Koszykówki.

Zgodnie z podpisaną właśnie umową, Cinkciarz.pl został "Sponsorem Oficjalnym Tauron Basket Ligi" oraz może posługiwać się oznaczeniem "Official Foreign Currency Exchange Partner".

W ub. r. szerokim echem w mediach odbiła się podpisana przez nas umowa z Chicago Bulls. Od kilku lat jesteśmy partnerem Stelmet BC Zielona Góra. Teraz zdecydowaliśmy się na szeroką współpracę z krajową ligą koszykówki. Uważamy, że umowa z PLK idealnie wpisuje się w realizowaną przez nas strategię sponsoringową - komentuje Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.

PLK jest organizatorem rozgrywek koszykarskiej ekstraklasy. Dla Polskiej Ligi Koszykówki podpisanie umowy z liderem branży fintech związanym z wymianą walut firmą Cinkciarz.pl to wydarzenie historyczne. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że instytucja, która współpracuje z zespołem NBA Chicago Bulls, jak i Reprezentacją Polski w piłce nożnej, zdecydowała się na rozpoczęcie współpracy z Tauron Basket Ligą. Jesteśmy przekonani, że nasza umowa przyniesie korzyści obu stronom. Wspólnymi, kreatywnymi działaniami będziemy angażować kibiców i promować koszykówkę - mówi Marcin Widomski, Prezes Polskiej Ligi Koszykówki.

Firma uzyskała prawa do ekspozycji marki oraz do organizacji akcji promocyjnych podczas wszystkich meczów organizowanych przez PLK w 17 halach w Polsce. Spółka będzie z nich korzystać także podczas turnieju finałowego Pucharu Polski oraz meczów o Superpuchar Polski.

Marka Cinkciarz.pl będzie widoczna na bandach diodowych i dynamicznych oraz na parkietach hal wszystkich drużyn biorących udział w rozgrywkach. Brand zostanie wyeksponowany w materiałach promocyjnych i marketingowych PLK oraz na jej oficjalnej stronie i w aplikacji mobilnej.

Spółka zamierza podjąć szereg działań angażujących kibiców. Nasza obecność będzie szczególnie widoczna podczas Pucharu Polski w Dąbrowie Górniczej. Przygotowaliśmy wiele atrakcji dla fanów koszykówki. W trakcie rozpoczynającego się 18 lutego, czterodniowego turnieju, będą mogli wziąć udział licznych w konkursach i quizach. Do wygrania będą m.in. bilety na wydarzenia sportowe oraz firmowe gadżety. Spółka przygotowuje się również do inauguracji działań w obszarze CSR. Wszystkie podejmowane przez nas akcje będziemy mocno promować w mediach społecznościowych - zapowiada Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

Obie strony umowy zdecydowały nie ujawniać warunków finansowych oraz długości kontraktu.

17 lut 2016 13:05|Cinkciarz.pl

Zobacz również:

15 lut 2016 14:43

Chcesz pojechać na Euro 2016 do Francji? Zacznij organizować wyjazd [TEKST I WIDEO]

12 lut 2016 17:43

Na litr paliwa pracujemy dziesięć razy dłużej niż Amerykanie [ANALIZA CINKCIARZ.PL]

8 lut 2016 10:56

Czy kolejny urlop w Grecji stanie pod znakiem kryzysu?

2 lut 2016 16:35

Programiści z błyskiem w oku

29 sty 2016 12:30

Na narty do Austrii lub Czech? Sprawdź, ile kosztują ferie za granicą [PORADNIK NARCIARZA]

29 sty 2016 9:08

Czy czeka nas kolejna fala kryzysu? [ANALIZA CINKCIARZ.PL]

Atrakcyjne kursy 27 walut